Aiga > Tala Fou > Alamanuia Tala Fou

O le a le eseʻesega i le va ole thermocouple male vevela tetee?

2021-10-07

I le taimi nei, o lethermocouplefaʻaaoga faʻavaomalo i ai se tulaga faʻapitoa faʻapitoa. O tulafono faʻavaomalo ua faʻamaonia ai o thermocouple e vaevaeina i ni vaevaega eseese se valu, e iai le B, R, S, K, N, E, J ma le T, ma le fuaina o le vevela e maualalo. E mafai ona fua le toʻeseʻe 270 tikeri Celsius ma oʻo atu i le 1800 tikeri Celsius. Faatasi ai ma i latou, B, R, ma S auai i le platinum faasologa o thermocouple. Talu ai o le platinum o se uʻamea taua, ua taʻua foʻi latou o thermocouple uʻamea taua ma o mea o loʻo totoe ua taʻua o le thermocouple taugofie o le Metal.


E lua ituaiga othermocouple, ituaiga masani ma ituaiga ofutau.

O thermocouple masani e masani lava ona aofia ai le thermode, faʻamau faʻamau, lima puipui ma pusa faʻapipiʻi, aʻo faʻaofuofu thermocouple o se tuʻufaʻatasiga o le uaea thermocouple, mea faʻapipiʻi ma lima puipui uʻamea. O se tu'ufa'atasiga mautu e faia i le fa'aloloa. Ae o le faailo eletise o le thermocouple e manaʻomia se uaea faʻapitoa e faʻasalalau, o lenei ituaiga uaea e taʻua o le uaea taui.
Eseesega thermocouple manaʻomia eseese compensating uaea, ma o la latou galuega autu o le fesoʻotaʻi ma le thermocouple e taofia le faʻasino pito o le thermocouple ese mai le paoa sapalai, ina ia o le vevela o le faʻaiuga faaiuga e mausali.

O uaea taui e vaevaeina i ni ituaiga se lua: ituaiga taui ma le ituaiga faʻaopoopoga
O le vailaʻau vailaʻau o le faʻaopoopoga uaea e tutusa ma lena o le thermocouple o loʻo tauia, ae i le faʻataʻitaʻiga, o le faʻaopoopoga uaea e le faia o le tutusa mea e pei o le thermocouple. E masani lava, e suia e se uaea ma le tutusa eletise tele e pei o lethermocouple. O le fesoʻotaʻiga i le va o le uaea taui ma le thermocouple e masani ona matua manino. O le pou lelei o le thermocouple e fesoʻotaʻi i le uaea mumu o le uaea taui, ma o le le lelei pou e fesoʻotaʻi i le totoe lanu.

O le tele o uaea tau taui e faia i le apamemea-nickel alloy.
Thermocouple o le masini vevela sili ona faʻaaogaina i le fuaina o le vevela. O ona uiga autu o le lautele o le fuaina o le vevela, faʻatinoga faʻamautu, fausaga faigofie, tali malosi lelei, ma le transmitter liliu e mafai ona tuʻuina atu 4-20mA faailoilo lata mai mamao. , E faigofie mo le faʻatonuina otometi ma le faʻatonuga tutotonu.

O le mataupu faavae othermocouplefuaina vevela e faʻavae i luga o le thermoelectric aafiaga. Faʻafesoʻotaʻi ni taʻavale eseese se lua poʻo ni semiconductors i totonu o se tapunia tapunia, pe a o le vevela i le soʻoga e lua e eseese, thermoelectric gafatia o le a fausiaina i le matasele. O lenei faʻaaliga e taua o le thermoelectric effect, e taʻua foi o le Seebeck effect. O le thermoelectric gafatia gaosia i le tapunia matasele e aofia ai ituaiga e lua o eletise gafatia; o le vevela eseʻesega mafai eletise ma le faʻafesoʻotaʻi eletise ono.

E ui lava ina fa'aaogaina fa'ainitaneti i totonu o alamanuia, o lona fa'aogaina e fa'atapula'aina ona o lona fuaina o le vevela. O le fua fa'atatau o le vevela e fa'avae i luga o le tau tetee o le ta'avale po'o le semiconductor e suia ma le vevela. uiga. E tele foi ona lelei. E mafai fo'i ona fa'asalalau atu fa'ailo fa'aeletise mamao. E maualuga le lagona, mautu malosi, fesuia'i ma sa'o. Ae ui i lea, e manaʻomia le eletise ma e le mafai ona fua vave suiga o le vevela.

O le vevela e fuaina i le faʻaogaina o le vevela o loʻo faʻaaogaina i alamanuia e maualalo, ma o le fuaina o le vevela e le manaʻomia ai se uaea taui, ma o le tau e taugofie.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept