Aiga > Tala Fou > Alamanuia Tala Fou

Fa'amatala auiliili tulaga o le fuaina o le vevela o le thermocouple

2021-09-29

Thermocoupleo se ituaiga o vevela lagona lagona elemeni, o se ituaiga o mea faigaluega, thermocouple tuusao fuaina vevela. O se tapunia matasele aofia ai lua conductors ma eseese tuufaatasiga mea. Ona o le eseʻese mea, eseese eletise density e maua ai electron diffusion, ma o se gafatia e gaosia pe a maeʻa mautu paleni paleni. A i ai le gradient vevela i itu uma e lua, o le a gaosia ai se taimi nei i le matasele, ma o le a fausiaina se malosiʻaga thermoelectromotive. O le tele o le vevela eseesega, o le sili atu o le taimi nei. A maeʻa ona fua le malosiʻaga ole thermoelectromotive, e mafai ona iloa le vevela ole tau. I le faʻataʻitaʻiga, o le thermocouple o se malosiaga liliu e faʻaliliuina le vevela vevela i le eletise malosi.

Le lelei faʻapitoa o thermocouple:thermocouplei ai le lautele lautele vevela fua faʻatulagaina ma matua mausali faatinoga; maualuga fua fua, o le thermocouple e fesoʻotaʻi saʻo ma le fua mea, ma e le aʻafia i le va feololo; o le vevela tali taimi e vave, ma o le thermocouple e maaleale i suiga o le vevela; O le fua fua e tele, o le thermocouple mafai fuaina le vevela faifai pea mai -40 ~ + 1600â "ƒ; lethermocouplee iai le fa'atinoga fa'atuatuaina ma le malosi fa'ainisinia lelei. Ole ola umi ma faʻapipiʻi faigofie. O le ulugalii galvanic e tatau ona faia i ni mea e lua e ta'ita'i (po'o semiconductor) e eseese meatotino ae fa'amalieina mana'oga e fai ai se matasele. E tatau ona i ai se eseesega o le vevela i le va o le mea e fua ai ma le faʻamaufaʻailoga o le thermocouple.

O ta'ita'i po'o semiconductors A ma B o mea eseese e lua e faʻapipiʻi faʻatasi e fai ai se matasele tapuni. A i ai se eseesega o le vevela i le va o mea faʻapipiʻi e lua 1 ma le 2 o le taʻavale A ma le B, e faʻatupuina le malosi eletise i le va o le lua, ma faʻatupuina ai se lapoʻa tele i le matasele. O lenei mea e ta'ua o le thermoelectric effect. Thermocouple e galue i le faʻaaogaina o lenei aafiaga.

We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept