Aiga > Tala Fou > Alamanuia Tala Fou

Faʻafefea ona faʻamasino pe lelei pe leaga le thermocouple?

2021-10-09

O le faʻaaogaina i le gaosiga o loʻo faʻateleina.Thermocoupleua avea ma se tasi o vaega e sili ona masani ona faʻaogaina le vevela i totonu o le alamanuia. E iai a latou uiga o le maualuga o le fua sa'o, lautele fua fua, fausaga faigofie, ma le fa'aoga talafeagai. Matou te malamalama ma au'ili'ili oloa e ala i le tele o auala, ma tu'uina atu le tele o fa'amatalaga tau alamanuia i le to'atele o tagata fa'asalalau.
Ona sosoo ai lea ma le malamalama i le faamasinoga pe lelei pe leaga lethermocouple?
O le mataupu faavae o le fuaina o le vevela o lethermocouple o le lua vaega eseese o meafaitino conductors fausia se matasele tapuni. A iai se fa'alili o le vevela i pito uma e lua, o le a tafe le vai i totonu o le matasele. I le taimi nei, o loʻo i ai se malosi eletise-thermoelectromotive malosi i le va o pito e lua. O le mea lea e taʻua o le Seebeck effect. E lua conductors tutusa o vaega eseese othermoelectrodes, o le iuga ma le maualuga o le vevela o le galue iuga, o le iuga ma le maualalo o le vevela o le iʻu leai se iuga, ma o le leai se faʻaiuga e masani lava i se mautinoa vevela taimi uma.
A maeʻa ona faʻaaoga mo se vaitaimi, othermocouples o le a mautinoa lava ona faʻaletonu, ma ono mafai foi ona faʻaleagaina. E masani lava, o le lelei othermocouples e fesoʻotaʻi ma lethermocouple uaea (uaea) i totonu, ae faʻafefea ona faʻamasino le lelei o lethermocouple uaea o le faʻafitauli. Sei o tatou talanoaina puupuu.


Muamua lava, ia mautinoa e leai se faʻafitauli i le faʻaalia o le uaeathermocouple, pe lelei pe leaga, ma e naʻo le suʻega e mafai ona fuafua.
Tuu le uaeathermocouple e faʻataʻitaʻia i luga o se faʻapitoa lima keramika mo lethermocouple, ma tuʻu i totonu o le ogaumu faʻaeletise oona ma le tulaga masani o le platinum ma le rhodiumthermocouple, ma faʻapipiʻi le pito vevela i totonu o se nickel uʻamea o loʻo faʻasusu i totonu o le ogaumu o le eletise. I le ogāumu. Tuʻu mata malulu o uaea totogi taʻitasi i totonu o se container i le zero degree Celsius o loʻo taofia e le palu faʻatasi o le aisa ma le vai.
Taofi le ogaumu o le eletise i le maualuga o le vevela o lethermocouple, ma tausi lelei pea lenei vaega. I le taimi nei, faʻaaoga le agavaa Wheatstone potentiometer e fua ma faʻamaumau ai le thermoelectric ono eseesega i le va o le masanithermocouple ma lethermocouple e faʻataʻitaʻia. Faʻatatau ile faʻamaumauga ole thermoelectric eseesega ono iai, siaki le lisi faʻasino e suʻe ai le vevela talafeagai. Afai ethermocouplelalo o le suʻega e leai se faapalepale, e mafai ona faʻamasinoina e faʻapea e le agavaʻa.
We use cookies to offer you a better browsing experience, analyze site traffic and personalize content. By using this site, you agree to our use of cookies. Privacy Policy
Reject Accept